5 SEPTEMBER

Idag är alltså morgonen som jag lyckas med allt.
Jag försover mig. Jag tappar mitt marc jacobs armband ner i golvbrunnen i badrummet. Jag glömmer reseadaptern hemma som jag ska lämna i mammas brevlåda innan jobbet. Jag går hem och hämtar adaptern. Jag kommer till jobbet för att inse att jag glömt hundmaten i kylen. Jag bestämmer mig för att andas i fem minuter och kokar en kopp té. Gott tänker jag. Jag sätter mig vid skrivbordet då telefonen ringer och armbågar ner det varma téet i mitt knä. Det ser ut som att jag kissat ner mig. Det ser ut som att jag har nässelustag över mina lår. Det var nog allt. För den här stunden. Känner jag mig själv rätt lär jag återkomma inom snar framtid med en uppdatering.

mvh Livet som Nathalie

//
Today turned out to be the day that i succeed in everything.
I overslept. I dropped my marc jacobs bracelet in the bathroom floor drain. I forgot the travel adapter that i was supposed to drop off at my moms before work. I had to go back home. Finally at work i realized that i had forgotten the dogs food home in the fridge. I decided to make a cup of tea, because well, i sure as hell deserved it. Sat down by the office desk as the phone rang and i managed to pour the damn tea all over my lap. With my jeans all wet i sit here right now and it looks like i have peed myself and my thighs look like i have the hives. I think that's about it. For now. If i know myself well enough i will give you an update in a couple of minutes...

The glamorous life of Nathalie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0